    From: "Paulina Lotys" <1...@w...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: "Chodź, podaruj mi przyszłość..." (darowizny?)
    Date: Fri, 19 Nov 2004 18:53:36 +0100

    news:cmf4ig$9u7$1@serwus.bnet.pl...
    > (ciach....)
    > * Jakie korzyści może mieć dane przedsiębiorstwo ze sponsorowania szkół? Z
    > dania kasy, z dania sprzętu itp.

    > Chodzi o to, że jestem związany ze szkolnictwem i chciałbym namawiać różne
    > przedsiębiorstwa do wrzucenia czegoś miłego biednym szkołom. I byłoby
    > korzystnie mieć Kartę Przetargową w postaci ,,jak nam dasz, to
    zyskasz...''

    Witam, pierwszy raz w grupie,

    i od razu dolaczam sie do pytania.Jak to jest z zagranica? Pracuje w
    niemieckiej organizacji pozytku publicznego (wydaje mi sie, ze tak tlumaczy
    sie 'gemeinnutzige Verein'). Obecnie prowadze kampanie fundraisingowa, ktora
    chcialabym rozszerzyc na terytorium Polski (mieszkam w poblizu granicy). Na
    jakich warunkach polska firma moglaby udzielic mojej organizacji dotacji?
    Czy to w ogole mozliwe? Jakie korzysci dla firmy plynelyby z tego? Czy
    byloby to traktowane jak dotacja dla polskiej organizacji?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Paulina Lotys