eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiChcę zamknąć firmę. Czy muszę teraz zapłacić VAT od wszystkiego co kupiłem? › Re: Chcę zamknąć firmę. Czy muszę teraz zapłacić VAT od wszystkiego co kupiłem
  • Data: 2007-12-04 09:34:09
    Temat: Re: Chcę zamknąć firmę. Czy muszę teraz zapłacić VAT od wszystkiego co kupiłem
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 4 Dec 2007 09:53:58 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Ale to tylko "gdy nie ma ceny nabycia".
    > Inaczej wątpliwości nie ma, prawda?

    No tak, teraz to wygląda inaczej :)
    Uparłam się na tę drugą część, bo bardzo mi się podobała.
    Czyli wygląda na to, że można by z tego skorzystać pozbywając się czegoś z
    firmy, na co nie mamy już faktury, bo minął wymagany okres przechowywania,
    a nie ma tego w żadnym wykazie np. ŚT, gdzie cena byłaby widoczna.

    Czyli małe szanse na skorzystanie, choć wychodzi, że nie tylko instytucje
    charytatywne są dopuszczalne (chcę mieć trochę racji ;))

    Bardzo Ci dziękuję, otwierasz mi oczy! :)

    --
    pozdrawiam,
    Jagna