eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiChce sie upewnic: przy eksporcie uslug nie potrzeba VAT UE, prawda? › Re: Chce sie upewnic: przy eksporcie uslug nie potrzeba VAT UE, prawda?
  • Data: 2006-02-20 16:02:33
    Temat: Re: Chce sie upewnic: przy eksporcie uslug nie potrzeba VAT UE, prawda?
    Od: "Roman" <R...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A w jakim celu chcesz to zrobić?

    Nie rozumiem. Muszę wystawić fakturę. W przepisach znalazłem, że VAT-em UE
    mam się posługiwać przy eksporcie i imporcie towarów, oraz przy imporcie
    usług. O "eksporcie usług", rozumianym jako wykonywanie usług na terytorium
    innego niż Polska państwa UE nie znalazłem ani słowa. Dlatego zakładam, że
    na fakturze piszę swój zwykły NIP oraz VAT UE nabywcy.