  • Data: 2007-01-20 16:06:25
    Temat: Re: Chcę dostać NIP - lecz nie wiem nic
    Od: "kroc" <kroc@{ups}o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wg. artykułu z z lutego 2005r. na gazeta.pl
    http://gospodarka.gazeta.pl/podatki/1,52445,2574596.
    html
    "NIE MUSZĄ się także rozliczać z fiskusem osoby, które nie osiągnęły w
    zeszłym roku żadnych dochodów, oraz ci, których dochody były niewielkie -
    nie przekroczyły kwoty dochodów, których osiągnięcie "nie powoduje
    konieczności zapłaty podatku" (w zeszłym roku - 2790 zł)."

    Powiedzmy, że dadzą mi ten NIP i zarobię w tym roku 500zł. Z powyższego
    tekstu wynikałoby że w następnym roku PITem mogę sobie co najwyżej podetrzeć
    moje cztery litery (jeśli mogę się tak wyrazić) i US się nie powinien
    czepiać tych 500zł. Czy coś źle zrozumiałem?

    Pozdrawiam,
    Kroc