  • Data: 2005-06-17 23:00:50
    Temat: Re: CIT-2 i strata z lat ubieglych.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Jun 2005, news.onet.pl wrote:

    >+ - rozumiem ze jesli firma przynosi strate, to straty z lat ubiegluch nie ma
    >+ jak rozliczac dopoki nie pokaze sie dochod, racja?

    ...IMO dziury w logice nie widać...

    >+ - czy jesli zlozy sie teraz korekte CIT-2 za caly 2004r i poczatek 2005 (do
    >+ kwietnia) to urzad skarbowy sie nie czepi?

    Ha. Któryś grupowicz zeznawał że "jego" US np. aplikuje 100% kontrolę
    wszystkim składającym korekty. I ty nas pytasz czy "się czepi" ?

    >+ Z gory dzieki za rady

    .... www.groups.google.pl, zapodać niniejszą grupę, okres ostatniego
    tygodnia i słowa "rada rady porady porada poradę"...
    Wrrr.... ja się tylko poczepiam zamiast rady :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)