eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBrak NIP na fakturze › Re: Brak NIP na fakturze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.intelink.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Brak NIP na fakturze
    Date: Tue, 04 Nov 2008 20:11:33 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <geq6sa$t1e$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <gepv19$a8d$1@atlantis.news.neostrada.pl> <geq5gs$cqm$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: djz241.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1225825994 29742 83.24.3.241 (4 Nov 2008 19:13:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Nov 2008 19:13:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    In-Reply-To: <geq5gs$cqm$2@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 081104-0, 2008-11-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:203800
    [ ukryj nagłówki ]

    Monse1 pisze:
    > Miałem to samo tylko że przeniosłem z osoby prywatnej na DG. jakie było
    > moje zdziwienie jak dostałem fakturę na osobę prywatną. Dzwonie do BOK a
    > oni mi na to że nie nic nie zostało przeniesione. A kwota na fakturce
    > nie mała. Znerwiłem się i poszedłem do ery kupiłem telefon na firmę. A
    > mój numer orange 502051010 od września już jest wyłączony. Czy
    > przypadkiem nie robiłeś tej przemiany w sosnowcu?
    Nie. Wawa. Ale w sumie podobnie, widać standardy te same ;-)
    Przenosiłem z osoby prywatnej w innej sieci, więc najpierw kazali mi
    zmienić dane w tamtej sieci na firmowe. Zmieniłem, ale wśród typowych
    danych firmy podałem coś nietypowego, czyli NIP, a w Orange oni sobie
    zapisują REGON, więc przy przenoszeniu się dane nie zgadzały.
    Zaproponowali mi, żebym znów zmienił u starego operatora dane na
    prywatne, a potem oni u siebie poprawią :-D Wreszcie sam ustaliłem, że
    to różnica między NIP i REGON powoduje problem i przeniesienie się
    udało, ale ... nie wprowadzili do systemu kodu abonenta (był na umowie),
    więc nie mogłem włączać/wyłączać usług :-D No i na koniec się okazało,
    że nie ma NIP na fakturze, chociaż pilnowałem, żeby się od tego REGONU
    odpiepr*li i na umowie NIP był wszędzie gdzie powinien być. Żenada i do
    tego offtopic ;-)

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1