eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBiuro w mieszkaniu -> Zmiana pomieszczenia -> Co z amortyzacją? › Re: Biuro w mieszkaniu -> Zmiana pomieszczenia -> Co z amortyzacją?
  • Data: 2013-01-10 12:42:46
    Temat: Re: Biuro w mieszkaniu -> Zmiana pomieszczenia -> Co z amortyzacją?
    Od: Greg <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 23:36:28 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ...IMVHO jest jasny: traktuje lokal jako *całość*, i w przypadku
    >
    > korzystania z części limituje do stosunku powierzchni części
    >
    > używanej do całkowitej, a nie kwoty wynikłej z wyznaczenia
    >
    > wartości używanej części.
    >
    > Widać MF na to wpadło, ze podatnicy przenosiliby sobie "część"
    >
    > po całym lokalu amortyzując całe 100% wartości :)

    Dzięki za podpowiedź.

    A jeszcze taka wątpliwość mnie naszła.
    Bo na pewno można wrzucać w koszty wydatki (i amortyzację) związane z częścią lokalu
    związaną z prowadzeniem DG, jeśli ta część stanowi osobną izbę. Czy tak samo jest w
    przypadku, gdy ta powierzchnia przypisana do DG nie stanowi osobnej izby, a jest
    częścią pokoju? Gdzieś kiedyś czytałem, że w tym drugim przypadku mogą być problemy.