  • Data: 2002-05-13 16:34:54
    Temat: Re: Bardzo pilne KASA FISKALNA
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Moje pytanie wynikło z tego że doszły mnie słuchy iż sprzedaż art.
    "monopolistycznych" takich jak papierosy prasa itp. na których istnieje
    wybita cena detaliczna można uznać jako sprzedaż udokumentowana o którą to
    wysokość można pomniejszyć obrót podlegający instalacji kasy fiskalnej.
    Pozdrawiam Piotr
    Użytkownik "Iwona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jeżeli rozpoczałeś w tym roku to 20 000,00 zł
    > Liczysz cały obrót (na faktury, rachunki, nieudokumentowany) z osobami
    > fizycznymi nie prowadzącymi dził. gospod.
    > Jeżeli ktoś prowadzi dział. gospod. i kupił cos u Ciebie na fakture na
    firme
    > (przy fakturach na imie nazwisko dobrze wtedy poprosic o REGON, bo to
    > świadczy wprost o tym że faktura jest na firmę, a nie osobę) to tego
    obrotu
    > nie wliczasz.
    > Jeżeli ta sama osoba kupiła cos dla siebie na fakturę to wliczsz. To tyle

    VAT