  • Data: 2004-08-01 07:16:26
    Temat: Re: Auto z kratka nie spelniajace wzoru Lisaka...
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ThE_NaMeLeSs <t...@g...pl> wrote:
    > Jakies inne pomysly? Pozostaje jedynie odliczanie pozostalych kosztow
    > eksploatacyjnych z wylaczeniem paliwa... Ale to przeciez mozna byloby robic
    > nawet z "osobowka" bez kratki?

    Ostatnio zauważyłem, że różne samochody mają kratki z różną wielkością
    oczek. Ponieważ mi najbardziej przeszkadza ograniczenie widoczności, a
    nie niemożność rozkładania tylnych siedzeń, więc zastanawiam się,
    czy ten rozmiar oczka jest jakoś prawnie uregulowany i czy nie dałoby
    się np. mieć trzech pręcików pionowo i dwóch poziomo ;)

    P.