  • Data: 2005-09-07 12:20:18
    Temat: Re: Artykuły w RP
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid> szukaj wiadomości tego autora

    WYSTAWIONA

    > Możesz podać stosowny cytat z AKTUALNEJ ustawy ?

    To nie cytat z ustawy, a moja interpretacja Rozporządzenia w sprawie KPiR
    (wg stanu na dzień 01.01.2005).par. 12.3.1.
    Dokłądny zapis brzmi:
    "Podstawą zapisów w księdze są dowody księgowe, którymi są: faktury VAT
    (...) odpowiadające warunkom określonym w odrębnych przepisach (...)."

    > Bo ja widzę tylko "z tytułu".
    Przepraszam, ale nie wiem o czym mówisz :(

    > I czy przeczytałaś artykuł - bo tam jest dość wyraźne stanowisko
    > jakby nie było doradcy podatkowego.

    Stanowisko dotyczy kwestii podatku VAT, choć faktycznie mozna odnieść na
    PDOF (w końcu jeśli coś nie jest kosztem to VAT-u też odliczyć nie można).
    Ale myslałam, że może ktoś ma doświadczenia wprost z zycia z takim
    problemem.

    > ...możliwość zapasowa: poprosić o duplikat.

    Hmmm.... no własnie nie bardzo.... Bo jak poprosić o duplikat czegoś, czego
    nie wystawiono? Pierwszą ( i jedyną fv) wystawiono właśnie po terminie :( i
    jest to fv do paragonu.

    Pozdrawiam
    monika