eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiArt. biurowe czy reklama? › Re: Art. biurowe czy reklama?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Art. biurowe czy reklama?
    Date: Thu, 31 Oct 2002 09:11:31 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <apqoo4$5g1$1@news.tpi.pl>
    References: <aplm29$83n$1@news.tpi.pl> <5...@n...onet.pl>
    <apm0i1$bq2$1@news2.tpi.pl>
    <P...@i...stanpol.com.pl>
    NNTP-Posting-Host: cerber.farmacol.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1036052036 5633 195.205.143.132 (31 Oct 2002 08:13:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Oct 2002 08:13:56 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Subject: Odp: Art. biurowe czy reklama?
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:69083
    [ ukryj nagłówki ]

    > >+ > > > teczka AQUARELLO.
    > >+ > >
    > >+ > > A co to ma wspólngo z reklamą?
    > >+ > >
    > >+ > > Krzysztof
    > >+ >
    > >+ > Teczki te robione zostały na zamówienie i mają nadruk firmowy oraz
    inne
    > >+ > informacje dotyczące naszej firmy i produktów.
    > >+
    > >+ A czemu mają służyć:
    > >+ a)do użytku w biurze, do przechowywania papierów
    > >+ b) do rozdania kontrahentom
    >
    > Hm... Ja wiem że można się czepiać, ale:
    > c) jako opakowanie zawierające informację ;)
    >
    > Tu uwaga: wg prezentowanego na grupie (czasem) poglądu to musi być
    > *wyłącznie* informacja: jak ktoś to ujął, szyld ze złotych (nie
    > pozłacanych :)) liter z nazwą i logiem firmy to jest informacja... !
    > Oczywiście napis "producent butów" to już może być (zaliczone
    > jako) reklama.
    > Pamiętam dyskusję właśnie w stylu "koperty" (a może "papier firmowy")
    > - czy to KUP czy RR.


    Pogląd, że kalendarz, teczka czy pudełko do butów zmienia swoją ściśle
    użytkową funkcję w towar reklamowy po umieszczeniu loga, czy zdjęcia towaru
    wydaje mi się zbyt irracjonalny nawet jak na warunki panujące w tym kraju.




    >
    > >+ odpowiedź a - koszty materiałów
    > >+ odpowiedź b - reprezentacja i reklama
    >
    > A "c" twoim zdaniem, o ile nie jest ono tajne spec znaczenia ?
    > -:)
    >

    Biorąc pod uwagę to co napisałem wcześniej stawiam na koszty materiałowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1