  • Data: 2005-11-02 19:23:08
    Temat: Re: Amortyzacja środków trwałych
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proste jak fax -- 6(26) ;) Tylko musisz udowodnić, że to urządzenie
    > telefoniczne :O

    heh :) łatwiej udowodnić 803-2: wyposażenie (aparaturę i sprzęt) biurowe
    służące do: powielania dokumentacji, kopiowania opracowań,
    korespondencji itp.

    no i stawka procentowa wyższa :)

    > Tylko ten fax to jakiś drogi... i pewnie byś chciał szybciej niż..., ale to
    > najlepiej w styczniu te 90% w koszty wpisać, bo potem to proporcjonalnie do
    > pełnych miesięcy pozostałych do końca roku...

    heh :) ja żółtodziób jestem więc nie qmam grypsu :-)

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski