  • Data: 2005-11-18 10:45:40
    Temat: Re: Amortyzacja samochodu wykupinego z leasingu
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krisso napisał(a):

    > popatrz na mail od biuro.wektor... masz tam wzmiankę o synu podatnika?

    Nie odpowiadałem na pytanie, gdyż odpowiedzi już udzielono. To był tylko
    przykład na amortyzację dwa razy ...

    > Sytuacja jest prosta. Kończy się leasing, wykupujesz auto, wciągasz do
    > ewidencji wg ceny nabycia i amortyzujesz.

    Oczywiście, masz rację :)

    > To może zaproponuj, żeby po wykupie sprzedał je, a potem odkupił po
    > cenach rynkowych i tę wartość wprowadził do ewidencji... ja bym nie
    > zaryzykował :)

    I to właśnie było tematem przytoczonej interpretacji, cytuję ponownie:
    "Bez znaczenia pozostaje fakt, iż samochód został w całości zamortyzowany,
    podstawę naliczenia odpisów amortyzacyjnych będzie stanowić dla Pana cena
    nabycia"

    Zajrzyj do całego tekstu:
    informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego
    Urząd Skarbowy w Lubinie, sygn. PDI-415/29/SP/04 z dnia 2004.10.12

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~