  • Data: 2007-09-20 21:48:49
    Temat: Re: Amortyzacja po zakończeniu wynajmu
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Sep 2007 07:24:33 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

    > Bodajże od
    > nowego roku roku w ustawie dopisano coś w stylu "wydatki na zabezpieczenie
    > źródła przychodów są kosztem" i sprawa jest obecnie jasna: nie ma podstaw
    > do zaprzestania wliczania amortyzacji w koszty.

    Aż sobie musiałam o tym poczytać (art. 22 ust. 1 uopdof). I faktycznie!
    (nie żebym Ci nie ufała ;))
    Wychodzi mi z tego zapisu, że już niekoniecznie tylko "skutek" się liczy,
    mamy teraz "cel".
    Czyli, jeśli dobrze zrozumiałam, zamiar podatnika ma teraz istotne
    znaczenie.

    Mnie się podoba :)
    --
    Pozdrawiam,