  • Data: 2003-01-26 22:37:26
    Temat: Re: Amortyzacja po raz pierwszy
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    CIACH

    > Jeśli widzisz pozytywy większej kwoty raty amortyzacyjnej to
    > kiedyś Karol (zdaje się) zwrócił uwagę że przy am. przyspieszonej
    > wartość raty "podwyższonej" zostaje "na przyszłość" (a np. przy
    > degresywnej - nie !) - bo wg przepisów zmienia się wartość kwoty
    > lub mnożnik (a to NIE to samo dla przyszłej rozbudowy :)).

    CIACH
    Boshe.. Mialam dzisiaj ciezki dzien i jest juz 23:30 wiec moze dlatego nic z
    tego nie rozumiem :))) Bo generalnie to dosc kumata jestem :)

    A powaznie to dzieki za wszystkie rady i odnosniki. Skrzetnie zapisalam i
    jutro zabieram sie za odszyfrowanie i zaczynam amortyzowac moj nowy sprzet.
    Jakbym jednak jeszcze sie pogubila to na pewno sie odezwe :))
    Pozdrawiam serdecznie,
    Malgorzatka