  • Data: 2003-05-31 16:53:16
    Temat: Re: Amortyzacja oprogramowania werjsa OEM
    Od: maruda <m...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    31.05.2003 15:37, persona, tytułująca się 'Mietek', napisała:

    > Istotą OEM MS Office jest sprzedaż komputera wraz oprogramowania, soft
    > stanowi integralną jego część więc musi podlegać amortyzacji wraz z nim,
    > zresztą na fakturze nie jest wydzielona jego wartość więc raczej trudno
    > amortyzować coś o nieznanej wartości.

    Nie ma nakazu sprzedawania komputera z oprogramowaniem OEM, bez
    podawania wartości softu. Wręcz przeciwnie. Aby uniknąć niejasności,
    zdecydowanie lepiej podawać jest tą wartość. I tak właśbnie, jako OEM
    Builder, robię. Kupując podzespoły, kupuję również soft oznaczony , jako
    OEM, osobno. Jedyne, co muszę zrobić, to sprzedać go w określonym zestawie.
    Soft nie stanowi integralnej części komputera. Istotą OEM jest sprzedaż
    softu w niższej cenie wraz z całem komputerem lub jego częścią (np.
    dyskiem twardym).