  • Data: 2002-08-28 20:33:09
    Temat: Re: Amnestia podatkowa
    Od: "Janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0208282201100.21732-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...
    > Przekonaniu tych co jeszcze płacili że ich obecność
    > w tym kraju jest nieporozumieniem.
    > Albo że zapis w Konstytucji zawiera literówkę ("jest
    > krajem...", brakuje 4 liter).

    Szkoda, ze zbyt mało mieszkańców Polski tak myśli.
    Wg mnie Pan Minister (nie)świadomie (?) chce ułatwić życie kolegom przy
    żłobie.
    On spowoduje dochody budżetu.... ABY NAM (?) było lepiej ??????:-(

    Na tej grupie analizuje się każde słowo ustaw podatkowych, przewiduje
    możliwą nadinterpretację urzędników,aby ochronić z trudem uciułane
    pieniądze.
    A tu taki pasztet!!!!

    Po cholerę płacimy podatki? Żeby inni mogli kraść, śmiać się z nas i zostać
    zrehabilitowani ????
    Róbmy tak samo! Zapomnijmy o prawie i uczciwości. Co wolno wojewodzie....