  • Data: 2002-09-12 10:05:22
    Temat: Re: Amnestia podatkowa
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Joachim Peiper" <h...@2...pl> wrote in message
    news:alok2l$2h$1@news.tpi.pl...
    > Jeszcze nigdy nie zabierałem głosu na tej grupie, czytając z
    zaciekawieniem
    > wiele artykułów...
    > Jednak wzbiera we mnie.... coś... bardzo nieprzyjemnego.

    Alez Wczoram Pan Miller wyjasnil...Z tego co zrozumialem z rozmowy w 2 pr
    TV...

    SLD zgodzi sie na deklaracje majatkowe POD WARUNKIEM, ze krewnym
    i znajomym krolika umozliwi sie zalegalizowanie majatkow...

    No bo jak to byloby mozliwe by krewni i znajomi kroloika
    musieli zaplacic 75 % podatku z nieupjawnionych zrodel...

    A przeciez prosciej zrobic "uczciwsza" amnestie...

    1. Zlagodzic sankcje VAT
    2. Pod warunkiem ze ktos zarejestruje dzialalnosc o ktorej zapomnial,
    ze trzeba przed pierwszym obrotem....... i teraz ze strachu brnie...
    pmozliwic zlozenie korekt, i np darowac odsetki wg NORMALNYCH stawek...
    kJakie musial placic kazdy uczciwy podatnik...

    Boguslaw