  • Data: 2005-12-14 12:45:57
    Temat: Re: Allegro, ryczałt, przesyłka, US ;|
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzes wrote:
    > Ty potrafileś zrozumieć o co im chodzi, więc myślę, że inni też.
    > Nie chodzi mi o czepianie się słów, tylko pomoc.

    Ja się domyśliłem, a nie zrozumiałem.

    > Poruszono temat, który akuart jest jasny.
    > Czy w innych kwestaich możesz mi pomoć ?

    Tak. Mogę Ci podpowiedzieć, że zakończenie aukcji
    nie jest równoznaczne z dokonaniem sprzedaży
    i potrzebą ewidencjonowani tego na tym etapie.
    Dlaczego więc chcesz w tym momencie decydować
    co i za ile sprzedałeś. A jak klient się rozmyśli i wogóle
    nie zapłaci, to co będziesz wywalał te wpisy z ewidencji?
    Faktycznej sprzedaży dokonuje się chyba w momencie
    przekazania towaru (dokonania wysyłki), a nie zawarcia transakcji.

    To moje prywatne zdanie: na ryczałcie się nie znam,
    a na allegro (choć mam tam konto) też nie bardzo.