  • Data: 2006-01-09 16:45:30
    Temat: Re: Allegro i podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Jan 2006, tomekn wrote:

    > Człowiek który kupił auto nie kupił go na DG przynajniej tak by wynikało z
    > umowy kupna.

    No to "solidarnie". Czyli we własnym interesie trzeba mieć kopię
    PCC, niezależnie kto zapłacił. Bo US może podatek ściągnąć od
    kogo zechce, nie oglądając się na umowę.

    > Te części to nie są części od sprzedanego samochodu o którym pisałem w
    > pierwszym pytaniu i każdą część sprzedałem innej osobie i w zasadzie były to
    > sprzedaże dla różnych osób.
    > Z góry wielkie dzięki za pod powiedź

    Jaką ?
    Bo IMHO z przepisu wszystko wynika - skoro to były *różne* umowy to
    się ich nie sumuje, bo po co.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)