  • Data: 2006-02-20 21:45:05
    Temat: Re: Allego US i ZUS , walka za "prowadzenie" DG
    Od: "Alf" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A bedac plci meskiej i podpisujac sie jako "kasia" zeby wyludzic
    > przychylniejsze traktowanie moze nie dostanie sie sankcyjnego podatku, ale
    > na PLONKA mozna liczyc spokojnie.
    > Zmien wiec wpis i nie rob tego wiecej, cwaniaczku

    czlowiek od dziewczyny posta wysle i juz wielki cwaniaczek z niego?
    Z iplusa nie zawsze przyjmuje mi posty na grupe bo 440 post not allowed czy
    jakos
    tak to wkleilem i poprosilem dziewczyne zeby sprobowala od siebie,
    to cos zlego?
    Niestety zapomnialem poprosic ja zeby wszystko zmienila na plec zenska zeby
    ludzie jak zwykle nie czepiali sie byle czego...