    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Abolicjal
    Date: Wed, 27 Aug 2008 17:02:34 -0500

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    >
    > Moment, moment.
    > Po upływie przedawnienia podatku korekta jest bezskuteczna.
    > Czy w ustawie jest specjalny zapis o przedłużeniu terminu
    > na korektę?
    > IMHO pojawienie się "abolicji" nie zmienia faktu, że regulacja
    > dotyczy podatku którego termin płatności upływał w 2003 roku
    > i od końca 2003 liczy się 5 lat.

    Od końca 2003 plus pieć lat to koniec 2008, a tymczasem w ustawie
    abolicyjnej zapisali termin "2 miesiące od daty ogłoszenia ustawy" czyli
    zdeczko wcześniej.
    Dlatego trzeba złożyć "coś" na druku abolicyjnym.
    przyznam, że jeszcze całości nie przeczytałem więc nie wiem czy coś
    wspominają o korektach zeznań abolicyjnych. Wiec lepiej złożyć "coś"
    wyliczone po łebkach niż nie złożyć nic.