  • Data: 2005-07-01 22:16:02
    Temat: Re: A czy ...
    Od: "Miłosz K." <n...@m...WYTNIJTO.com> szukaj wiadomości tego autora

    Agniesia napisał(a):
    > a czy powszechna rzecza jest ze komornicy skarbowi wysylaja do bankow
    > wnioski o zajecie kont na chybil trafil czy raczej jest to na podstawie
    > jakis dokumentów np faktury z numerem konta. Mojemu ex-wspolnikowi zajeli

    W moim przypadku na chybił trafił.
    Dostałem z UM informację o skierowaniu do egzekucji nalezności
    z tytułu zaległego podatku od nieruchomości ( z powodu burdelu w
    papierach UM nie zauwazył, że współwłaściciel nieruchomości
    dawno zapłacił całą należną kwotę, którą UM naliczył nam po połowie )
    Pani w UM pokazała mi kwity z których wynikało, że komornik wysłał do
    wszystkich banków ( które mają oddział w mieście ) to samo pismo z
    żądaniem zajęcia mojego konta.
    A konto mam zupełnie gdzie indziej...

    --
    Miłosz

    AVR: narzędzia,moduły prototypowe (USB/CAN)
    http://www.miklobit.com