  • Data: 2005-07-01 12:57:22
    Temat: Re: A czy ...
    Od: "opix" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agniesia" <w...@v...pl.bezspamu> napisał w wiadomości
    news:da377d$bpq$2@news.onet.pl...
    > a czy powszechna rzecza jest ze komornicy skarbowi wysylaja do bankow
    > wnioski o zajecie kont na chybil trafil czy raczej jest to na
    podstawie
    > jakis dokumentów np faktury z numerem konta. Mojemu ex-wspolnikowi
    zajeli
    > konto na poczet zobowiazan skarbowych, faktem jest ze do niego
    przyszly
    > jakies decyzje w tej sprawie. Do mnie nic nie przyszlo, zadne
    zawiadomienie
    > ani zadne wezwanie do US a ze wole na zimne dmuchac wiec sie pytam bo
    > niewiedza czesto bardzi boli

    o zajęciu decyduje wydanie decyzji na podstawie której jest tworzony
    tytuł wykonawczy -jeżeli osoba wymieniona w tytule TYT nie ureguluje
    zaległości następuje egzekucja .urząd może stwierdzić że nie będzie
    dochodził od wszystkich wspólników ale od tego który wydaje się że jest
    zdolny zaspokoić roszczenie -ostatecznie zakładając spółkę zobowiązania
    wspólników są określone i niech się żrą o pieniądze na własny rachunek .

    --
    rzeczywistość to sen szaleńca