  • Data: 2002-09-02 21:04:08
    Temat: Re: 6 dniowy tydzień pracy, a urlop
    Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" napisał w wiadomości
    > No i teraz nie
    > wiem skąd się to moim kadrówkom wzięło ale twierdzą one, że taki 14 dniowy
    > kawałek kończący się w niedzielę nie spełnia warunku, tzn niby trwa 13 dni
    > bo niedziela nie liczy się do długości urlopu.
    [ciach]
    > Spotkał się ktoś z taką interpretacją?

    Spotkałam się - wtrakcie kontroli z Inspekcji Pracy, która wytknęła mi, że
    w sporządzonych przeze mnie planach urlopu, żaden pracownik nie ma 14 dni
    urlopu - ponieważ dwutygodniowy urlop od poniedziałku do niedzieli 14 dni
    nie daje. Przy okazji uznali, że jest to dobry powód do ukarania pracodawcy
    :(

    Pozdrawiam,
    ESka