  • Data: 2002-12-27 21:11:48
    Temat: Re[6]: Jak to jest z SC teraz???
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Dec 2002, Krzysztof A. Ziembik wrote:
    [...]
    >+ Nie zapomnialem, ale nie o ten element wiarygodnosci akurat mi szlo.
    >+ Chodzi mi o strone marketingowa, prestizowa (czy jak ja tam nazwac).
    >+ W powszechnym odbiorze sp. z o.o. jest bardziej wiarygodna od s.c.
    [...]
    >+ > taki jak mówisz :) znamy na przykładzie VAT. Ale chyba
    >+ > nie on jest najważniejszy :)
    >+
    >+ Pewnie, ze nie. A o jaki przyklad VAT Ci chodzi, bo nie kojarze?

    Taki jak wyżej podałeś :)
    Kilka razy już sprawa była na grupie: część kontrahentów
    czuje się dowartościowana jak dostaje fakturę VAT.
    Na DG wystawiającą rachunki bez pozycji "VAT" patrzy
    podejrzliwie :), pewnie w myśl zasady: "nie ma czego
    odliczyć". Że również *nie trzeba zapłacić* (VATu) - do
    tego już nie docierają :[

    BTW:
    Wiem, to głównie skutek niedouczenia :> - przeprosiwszy, jeśli
    jakiś mocno doszkolony księgowy/doradca/.... czuje się urażony,
    ale właśnie takie zjawisko występuje co rusz w ofertach usług
    dla "really small biznesu" (nie będę wytykał palcami kogośmy
    tu wałkowali za propozycję posłania bankowi do autoryzacji
    *oryginału* wpisu DG !!): za (przypuszczalnie) stosownie
    słuszne pieniądze weryfikację oferty robi (pewnie) doświadczony
    (naprawdę) księgowy. Który...nie ma pojęcia jak wyglądają
    'in real life' działania małej DG na KPiR :)
    Powyższy wywód ma na celu opis że *nie tylko* po 'odbiorze
    marketingowym' poznać pewne efekty :)

    >+ Serdecznie pozdrawiam,

    Wzajem !
    - Gotfryd