    From: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re[4]: Nomen omen dziś w Sejmie
    Date: 27 Dec 2002 20:04:25 +0100

    Witam.

    Dnia 26 grudnia 2002 o godzinie (20:26:49) napisano:

    G> Z kim mam przyjemność - jaki tytuł posiada osoba, która poucza mnie w pełnej
    G> sprzeczności negacji mojego postępowania?

    Jakiez to sprzecznosci? Chetnie poslucham.
    Aha. I gwoli wyjasnienia - nie postepowania, a konkretnego postepku:
    pchania sie do wladzy, a potem dopiero zastanawiania sie po co.

    G> Czekam na merytoryczne porady - może nie będę musiał ich spuszczać do kibla?

    Merytoryczne porady sa u mnie platne. Pomoc powodowana sympatia - nie.
    Na razie nie mam podstaw do sympatii, ale wszystko moze sie zmienic.
    Na razie prosilem Cie tylko o kilka informacji, ktore chyba nie sa
    trudne do opisania (np. dotychczasowe pomysly na bezrobocie). A
    ignorowac rady mozesz, nikt Ci nie broni.

    G> Nie zapomnij tylko, że mamy demokrację, a nie dyktaturę!

    To ostrzezenie czy grozba? :)

    G> Ps.
    G> W wyborach samorządowych wybiera się społeczników - najbardziej zaufanych
    G> mieszkańców danego okręgu wyborczego, a nie głosuje na konkretne profesje.

    1. Na kogo sie glosuje to niestety wiem. I pretensji za to do nikogo miec
    nie mam zamiaru - jaki wybor, takie wybory. Bardziej mnie martwi, kto
    sie zglasza do tych wyborow - sa to konkretne osoby, konkretne
    nazwiska, ktore rzadko mysla/maja cos do powiedzenia i moge do nich
    miec pretensje, jesli uznam to za sluszne i poparte argumentami. Chyba
    sie ze mna zgodzic?

    2. A ponadto - skad u Ciebie to poczucie, ze jestes zaufanym mieszkancow?
    Moglbys podac mi swoje wyniki wyborcze - ile osob na Ciebie glosowalo?
    I druga sprawa: jakim to spolecznikiem byles wczesniej?

    G> Jeżeli w 23-osobowym składzie rady gminy nie ma żadnego lekarza, to znaczy,
    G> że nie należy powoływać komisji d/s zdrowia kultury fizycznej i sportu?

    1. IMHO lepiej by bylo, gdyby osoby, ktore nie maja pojecia o pewnych
    sprawach, po prostu sie za nie nie braly. Profan w danej dziedzinie
    moze zdzialac duzo wiecej zla bardzo sie starajac, niz nie robiac nic.

    2. Po co lekarz w komisji kultury fizycznej i sportu? Po co w ogole ta
    komisja?

    G> Według Twojego rozumowania, w Wałbrzychu to dopiero dupki muszą rządzić
    G> skoro bezrobocie sięga tam 40%.

    Idac zas Twoim takiem rozumownia, rzadza tam swiatli i inteligentni
    ludzie, ktorzy bardzo chca (spolecznicy, zaufani). Tylko skad takie wyniki?

    G> Zapewniam Cię przyjacielu, że jestem właściwą osobą na właściwym miejscu -
    G> jedyny bezrobotny w radzie ;-)

    1. No juz nie bezrobotny - w koncu kaska co miesiac jest i funkcja tez
    powazna - w zyciorysie jak znalazl.

    2. I z tego powodu uwazasz, ze nie moge miec w stosunku do Ciebie zadnych
    zastrzezen ani, ze z definicji nie podlegasz krytyce? Przykro mi,
    jestes osoba publiczna i do tego w rejonie, ktorego wladze lokalne
    moga sie na razie tylko powstydzic. Nie masz powodu do dumy z tego co
    zrobiles (chyba, ze masz - pochwal sie), a żądasz akceptacji i
    poklasku za sam fakt, ze masz ochote cos zrobic? O tempora, o mores...

    G> Student socjologii
    G>G.N.

    W moim miescie (Wroclawiu) - studentami socjologii zostaja osoby,
    ktore bardzo sie ta nauka pasjonuja (moze z 1%) i pozostali, ktorzy
    poszli na socjologie, bo: a) latwo sie dostac, b) chca przeczekac, c)
    bo nic konkretnego nie umieja, a gdzies trzeba studiowac. Do ktorej
    grupy nalezysz?

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl