  • Data: 2002-12-26 19:26:49
    Temat: Re: Re[2]: Nomen omen dziś w Sejmie
    Od: "Grzegorz" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof A. Ziembik <k...@r...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:8...@r...pl...
    > Witam.

    <ciach>

    Z kim mam przyjemność - jaki tytuł posiada osoba, która poucza mnie w pełnej
    sprzeczności negacji mojego postępowania?
    Czekam na merytoryczne porady - może nie będę musiał ich spuszczać do kibla?
    Nie zapomnij tylko, że mamy demokrację, a nie dyktaturę!

    Ps.
    W wyborach samorządowych wybiera się społeczników - najbardziej zaufanych
    mieszkańców danego okręgu wyborczego, a nie głosuje na konkretne profesje.
    Jeżeli w 23-osobowym składzie rady gminy nie ma żadnego lekarza, to znaczy,
    że nie należy powoływać komisji d/s zdrowia kultury fizycznej i sportu?
    Według Twojego rozumowania, w Wałbrzychu to dopiero dupki muszą rządzić
    skoro bezrobocie sięga tam 40%.
    Zapewniam Cię przyjacielu, że jestem właściwą osobą na właściwym miejscu -
    jedyny bezrobotny w radzie ;-)

    Student socjologii
    G.N.