  • Data: 2004-07-07 08:22:40
    Temat: Re: 3 ha czy 1?
    Od: "Alter Native" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cytat z Gazety Prawnej z dnia 06.06.2004:

    "Prawo do ubezpieczenia w KRUS maja nie tylko rolnicy posuadający
    gospodarstwo rolne o powierzchni co najmniej 1 ha przeliczeniowego, ale
    także rolnicy prowadzący dział specjalny."

    1 ha przeliczeniowy = 1 ha fizyczny x przelicznik odpowiedni dla danej klasy
    użytków rolnych i dla danego okręgu.

    Pozdro

    --
    Alter Native