    From: a...@o...pl (asko)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re[2]: samochódciężarowy=>samochód osobowy
    Date: 28 May 2004 12:24:07 +0200

    W Twoim liście datowanym 28 maja 2004 (08:31:13) można przeczytać:

    A> kratki.

    A> Nie mam... Za mało wiem i umiem (przynajmniej na razie;))) Będę grzeczn?
    A> dziewczynk? i nie będę odliczać VAT-u. Ale chcemy się pozbyć kratki... Na
    A> razie pilnie ?ledzę dyskusję kilka w?tków niżej;))

    A> --
    A> Pozdrawiam,
    A> Andzia

    Witam,
    mam ten sam problem z samochodem :-)

    I też jeszcze nie za wiele wiem, ale staram sie szybko uczyć. KPiR
    prowadzę od początku tego roku, wcześniej rozliczaliśmy się ryczałtem
    ewidencjonowanym. Stąd dużo problemów 'nowicjusza'.
    Mam jeszcze jeden dylemat (nie bić!) - jak się przerejestruje samochód
    na osobowy, to trzeba wydatki z nim związane rozliczać kilometrówką?
    Wg mnie tak - czyli VAT od wszystkiego poza paliwem mozna odliczać, a
    pozostale koszty wg kilometrowki. Dobrze myślę?

    --
    Pozdrowienia,
    Ania