  • Data: 2003-06-17 21:27:53
    Temat: Re[2]: rozliczenie roczne - zapomniałem
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 17 czerwca 2003 o godzinie (15:03:07) napisano:

    R> Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał
    R> rozumiem....
    >>
    R> Ľle napisałem - na zeznaniu wyszedł mi zwrot

    O ile masz dowod nadania poczta czegos innego do tego US (oczywiscie
    przed terminem rozliczenia rocznego), to mozesz sie upierac, ze
    wyslales razem z tym czyms deklaracje roczna i wszystko zwalic na ich
    balagan. Moze przejdzie... Tylko, ze to calkowicie nielegalne i
    niemoralne.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl