  • Data: 2003-09-26 22:41:29
    Temat: Re[2]: prawo a inernet
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    GSn> Ja bym kombinował ze zleceniem. Oni tobie zlecają obsługe
    GSn> ich reklam na twojej stronie :)

    Jesli to ma byc kombinowanie, to ja przepraszam - dla mnie zwarcie
    umowy zlecenia w tym przypadku to naturalne. Przyklad kombinowania to
    zaraz podam. :)

    1. Podpisujesz umowe o dzielo, ktora jest objeta kosztami 50%.
    2. Nie wykonujesz tego dziela w terminie albo w ogole.
    3. Zgodnie z zawarta umowa za niewykonanie dziela przysluguje odbiorcy
    odszkodowanie, np. w postaci x zlotych (a) albo ich rownowartosci (b).
    Teraz w sytuacji:
    a) robicie aneks, ze x zlotych odszkodowania zamieniacie na
    wyswietlanie banerow i wyswietlasz im banery;
    b) wyswietlasz im banery.

    Nie ma ani ZUS ani podatku ani innych obciazen z Twojej strony. Co
    prawda, jesli fiskusy albo zusy udowodnia Ci obejscie ustawy...,
    zanizenie podatku..., albo tym podobne, to moze byc niewesolo. W
    praktyce taka akcja, gdy jest jednorazowa albo rzadko stosowana moze
    sie powiesc, ale jesli to ma byc staly sposob zarabiania to nie
    polecam.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl