  • Data: 2003-07-12 14:13:28
    Temat: Re[2]: Pytanie o VAT i USA
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    GSn> Biorąc pod uwagę ze pytający wspominał o f-rach VAT zdziwiłem się
    GSn> że rozpatrujesz inną możliwość niż DG :)

    Bo w pytaniu kryla sie ta chec prowadzenia DG bez DG, wiec staralem
    sie cos wykombinowac. :)

    > A pośrednictwo finansowe to nie ??

    Zasadniczo masz racje, ale nie proponuje posrednictwa wprost, dlatego
    zastrzeglem sie, ze trzeba podpisac _odpowiednia_ umowe (przy
    zalozeniu, ze obaj kontrahenci zgodza sie na "krzywa umowe"). Mysle, ze
    jakby dluzej pokombinowac, to da sie skontruowac taki kontrakt, przy
    ktorej gosc ma zagwarantowane zyski z posrednictwa, a jednoczesnie nie
    podpadnie US-owi. Ja bym pokombinowal z odszkodowaniem za
    niezrealizowanie umowy platnym jako procent od wartosci umow miedzy
    podmiotem A i B... ;)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl