  • Data: 2003-06-24 23:10:01
    Temat: Re[2]: (OT) podatek od sprzedażynieruchomości
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 20 czerwca 2003 o godzinie (14:52:21) napisano:
    m> Krzysztof A. Ziembik wrote:
> [...]

    m> Rozwiń Krzysiu, boś mnie zaciekawił niepomiernie. Czy niegodziwość owa
    m> wymierzona jest w Kupującego (choć zawsze można twierdzić, że to był
    m> prezent - niepodzianka) czy też w sprzedawaną zawartość lokalu?

    No wlasnie - kwestia sporna, czy eks w mieszkaniu zwieksza wartosc
    tegoz mieszkania czy obniza. A niegodziwe jest przedmiotowe
    traktowanie podmiotu :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl