  • Data: 2011-05-20 21:06:33
    Temat: Re: 1os,kpir,vat DG w GB
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "alamakota" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4dd621f4$0$2487$65785112@news.neostrada.pl...

    > Chcę legalnie, a że pieniądze z ZUS (społ) chcę ulokować w czymś
    > pewniejszym
    > niż 300 zł emerytury w czasach zarobków 3000 to zaraz kombinowanie? - no

    "Chalupnicy" od pracy nakladczej tez chcieli legalnie. Nawet cos tam niby
    dlubali za 40 zl miesiecznie. Co z tego?
    ZUS przywalil, sady przyklepaly.

    Kazdy patent na ZUS jest dobry dopoty, dopoki nie korzysta z niego za wiele
    osob.
    Jesli staje sie popularny, kiedy powastaja firmy gotowe "pomagac"
    przedsiebiorca, to znaczy ze najwyzszy albo sie rozejrzec za nowym
    (najlepiej samemu wymyslic) albo sie grzecznie zarejestrowac do spolecznych.

    ... albo pakowac walizki i stad spadac, jesli nie masz pomyslu na taki
    biznes, aby bez uszczerbku i zalu te pare stowek co miesiac wywalac.

    > tylko dlaczego istnieja te strony i dlaczego ktos najwyraźniej musi z nich
    > korzystać - przynajmniej słyszałem plotki o takich "angielskich" "firmach"

    Korzystaja, bo wlasciciele na tym zarabiaja. A ZUS nie bedzie scigal tak od
    razu - poczeka na zniwa 2 -3 lata. Jak kosic, to hurtowo.

    Pozdrawiam
    SDD