  • Data: 2007-06-02 10:03:22
    Temat: Re: 1900zl brutto ile to do reki? [ot]
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Użytkownik "quroek <q...@p...pl>" <q...@i...po> napisał w
    > wiadomości news:f3rcd4$cst$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >> o jakim bezpieczenstwie!!
    >
    > Pracy oczywiście.

    Ostatnio, dzieki wyjazdom masowym za granice czesci polakow w kraju jest
    lepiej. O fachowcow trudno. Wiec firmy i fiiremki przezywaja boom - sa
    oblozone zamowienaimi i moga nawet w klientach przebierac.

    > Mówię o sytuacji w której to abyś miał wypłatę martwi się Twój
    > pracodawca, który finansuje Ci też urlopy, chorobowe, często dopłaca do
    > wczasów itd

    Sa plusy dodatnie i plusy ujemne. Ujemnym jest np. to, ze siedzisz dzien
    w dzien w tej robocie i siedzisz i siedzisz. Oczywiscie to skrajny
    przyklad. Ale takie tez bywaja. bywaja tez etaty luzniejsze.

    > Działalność prowadzę od prawie 20 lat.
    > Etaty w międzyczasie również były.
    > Więc mam porównanie.

    To najwazniejsze - miec porownanie. Mam znajomego, ktory chcialby etat i
    praca w rodzinnej firmie go meczy. Musi biedak byc dyspozycyjny. Musi
    sie liczyc z mniejsza kasa, jak nie wyrobi planu. Strasznie mu to
    przeszkadza - a na takim etacie - idziesz do roboty na 8, wychodzisz 16
    i masz w dupie za przeproszeniem, czy swiat sie wali czy nie ;)

    Pozdr
    WM