  • Data: 2004-02-13 23:29:42
    Temat: Re: 19% czy 20% podatku od umowy o dzielo?
    Od: grynio001<t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On Fri, 13 Feb 2004, grynio001 wrote:
    > [...]
    >
    > Źródło poprosimy.
    > Podstawę prawną bądź też publicznie dostępne dane przedsiębiorcy
    > który takie dane rozsiewa, bo od "osoby prywatnej" (tj. objętej
    > ochroną danych osobowych) przecież NIE MOGŁEŚ dostać takiej
    > wypowiedzi w taki sposób żeby się przejąć tym co mówi ;) !
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Gdybym znal podstawe prawna to by w ogole nie bylo sprawy.
    Informacje te mam od znajomego fotografa, ktory wykonuje sesje
    zdjeciowe dla agencji reklamowych. Wykonuje takie zdjecia w ramach
    umowy o dzielo ze zbyciem praw autorskich. US sie teraz przyczepil do
    jednej z agencji, z ktora mial taka umowe w styczniu, ze umowa nie
    zostala zglaszone w ciagu 7 dni od jej zawarcia. Nic wiecej na razie nie
    wiem. Pierwszy raz o tym slysze dlatego pytam. Moze ktos cos wie. Nie
    ma ponoc problemy przy zwyklej umowie o dzielo ale jak jest umowa o
    dzielo ze zbyciem praw autorskich to tak.

    -> http://usenet.pomocprawna.info