  • Data: 2009-07-29 20:32:56
    Temat: Re: 15 latek i sprzedaż jabłek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Jul 2009, witek wrote:

    > A zapytaj tego piekarza co go zapłacił.

    Ale piekarz dlatego został o ten podatek "potrącony" (nie licząc
    pozostałych spraw, które - jak wynikło z późniejszego opisu - były
    *sporo* poważniejsze, co oczywiście "sprawy" nie zmienia), że
    ów VAT *odliczył*.
    Sadownik rzeczywiście miałby problem z VATem, jeśli odlicza VAT
    od zakupów opodatkowanych *lub* od sprzedaży owych jabłek bierze
    f-ry VAT-RR (stanowiące 'zryczałtowany zwrot').
    Ale rozumiałem że idzie o "osobiście posiadane jabłonie" :)

    > A VAT? VAT jak każdy inny przedsiębiorca.

    Zgoda, ale VAT o którym piszesz musiałby odprowadzić *dający*
    i to on musiałby być owym przedsiębiorcą, który odlicza VAT.

    pzdr, Gotfryd