  • 51. Data: 2009-08-10 09:07:11
    Temat: Re: Ratunku :)
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Aug 7, 9:25 am, Tomek <t...@o...pl> wrote:
    > Dnia 06-08-2009 o 23:13:44 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > co mu nakaże suweren (naród), poprzez swoich reprezentantów,
    /.../
    > a suweren ma zdolność do powodowania samemu sobie szkód
    > (tz. jest jedynym podmiotem w tym kraju odnośnie którego nikt nie podważa
    > zasady "volenti non fit iniuria")

    raczysz żartować. Dwa przykłady podważania tej woli: obowiązkowa jazda
    bez pasów i kara śmierci.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 52. Data: 2009-08-10 09:08:38
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-08-2009 o 11:07:11 Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):

    > /.../
    >
    > raczysz żartować. Dwa przykłady podważania tej woli: obowiązkowa jazda
    > bez pasów i kara śmierci.

    Wyczuj ironię :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 53. Data: 2009-08-10 13:29:53
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jarek Andrzejewski napisal:
    > raczysz żartować. Dwa przykłady podważania tej woli: obowiązkowa jazda
    > bez pasów i kara śmierci.

    Caly narod wladowales do swojego auta i zapiales mu pasy? ;)
    Niezla bryczka...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 54. Data: 2009-08-13 19:34:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Aug 2009, Piotr Gralak wrote:

    > nie rozumiem co to zwolnienie podmiotowe

    Dotyczy podmiotu (osoby), czyli albo sprzedawcy albo kupującego,
    a nie czynności lub rzeczy (przedmiotu) sprzedaży.

    Ano :)
    Ale wybór zawęzili.

    pzdr, Gotfryd