    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: RE: Ksiazki podatkowe w Excel - czy mozna?
    Date: Sun, 15 Dec 2002 00:44:28 +0100

    On 14 Dec 2002, Andrzej Guziak wrote:

    >+ > [mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Andrzej R.
    [...]
    >+ > uzasadnione pytanie o program. A ten musi spełniać wymogi ustawy
    >+ > o rachunkowości.

    Ustalamy że dryfujemy od KPiR (inne wymogi).
    [...]
    >+ Przepraszam, a który program spełnia?

    A to trzeba uściślić: z zestawem debbugerów i edytorów
    do formatów różniastych - czy bez ?? ;)
    [...]
    >+ Pomijam programy z buforem, w buforze można edytować do woli, po
    >+ zaksięgowaniu już nie.
    >+ Tylko, że w buforze mogę trzymać nawet i kilka miesięcy.

    Jasne. I nikt się nie przyczepi w razie kontroli.
    Ktoś (Maddy ?) opisywał przypadek kontroli tuż po 20.,
    zakończony pogrożeniem tylko - ale jej ostatnio w ogóle
    łykają wszystko jak leci (sama zeznawała ;)) więc się
    nie liczy ;>

    >+ Zaksięgować wtedy, kiedy będę absolutnie pewny,

    To przy PK nie ma obowiązku terminowego zatwierdzania
    danych ?? (nie wiem, ale nieco mnie to dziwi).

    Pozdrowienia, Gotfryd