eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiQ2 czy nie wypadałoby kogoś bizunami po gołej dupie dla przykładu? › Q2 czy nie wypadałoby kogoś bizunami po gołej dupie dla przykładu?
    From: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Q2 czy nie wypadałoby kogoś bizunami po gołej dupie dla przykładu?
    Date: Mon, 13 Jul 2009 09:25:24 +0200

    Uchylałem się od zakupu cholernego podpisu kwalifikowanego do końca,
    wierząc, że ustawodawca nie zidiocieje do końca i zaświta mu w kipałę
    żarówa, która oświeci te zużyte kumóry i wycofa się z podpisu
    elektronicznego dokumentów przesyłanych drogą elektroniczną. Niestety w
    końcu przybity koniecznością kupiłem zestaw do podpisu.
    Jeszcze farba nie wyschła na fakturach zakupu, kiedy doszła do mnie
    następująca informacja.
    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/336352,firmy_m
    usza_kupowac_e_podpis_ktorego_zus_nie_bedzie_potrzeb
    owal.html

    Wg mnie wnioski są następujące:
    1) Prace rozpoczną się dopiero, kiedy wszyscy kupią klucze (niech się firmy
    obłowią, ciekawe czyje są te firmy z kluczami?)
    2) Dlaczego teraz można przystąpić do prac nad bezpłatnym przesyłaniem
    plików a wcześniej na wnioski płatników twierdzono, że nie można. Kto jest w
    tym przypadku idiotą płatnicy czy ZUS?

    3) Jak sądzicie. Czy można kogoś w końcu pociągnąć za ten pieprzony ZUS do
    odpowiedzialności.
    Przecież idiotyczne działania dyletantów narażają nas na milionowe straty.

    Jako ciekawostkę podam, że wg mnie Komisja Przyjazne Państwo to HIPOKRYCI
    !!!!

    pozdrawiam
    fart