  • Data: 2006-12-30 23:20:22
    Temat: Pytanie o licencje mysqla
    Od: "Rafal \(sxat\)" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jeśli korzystam z serwera mysql w mojej aplikacji tzn. czy zeby byc w
    zgodzie z licencja mysql moge rozpowszechniać moja aplikacje w taki oto
    sposób

    aplikacja - mojego autorstwa w formie zamknietej z która jestem zlinkowany
    za z moją biblioteką obsługującą interfejs połączenia z mysql dla mojej
    aplikacji i korzystająca z blibliotek mysql na licencji GPL

    wiec mamy tak:
    aplikacje - moja licencja nie GPL
    biblioteka umożliwiająca dostęp do serwera mysqla dla mojej aplikacji na
    licencji LGPL
    serwer mysql

    czy to będzie w zgodzie z licencja mysqla?

    z powazaniem
    Rafal