    From: "SlaWasII" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: "Przekazanie" mieszkania szwagrowi... JAK???
    Date: Wed, 14 Jan 2004 12:34:56 +0100

    Czy szwagier to jest I grupa podatkowa?
    Jak "przekazać" mieszkanie szwagrowi by ponieść jak najmniejsze koszty
    (podatki, opłaty).
    Przychodzi mi do głowy darowizna, zasiedzenie lub wręcz sprzedaż (a ja te
    pieniądze przeznaczam na budowę i nie płacę podatku).
    Pani notariusz powiedziała, że się nie da bez kosztów. Podatek, opłaty - ok.
    75 tys. zł za 43m2 badziewia na IV piętrze. Wcześniej wykupienie na własność
    15000 zł. Pardon - na wieczyste użytkowanie. Wartość ok 60000zł.
    Rozwód z moją żoną i rozdzielność majątkowa nie wchodzą w grę.
    Pomocy!!!

    SlaWasII

    PS
    Ja i mój szwagier (z żonami) mamy dość!!! Ech... Co za kraj.... Tylko nas
    łupią... A... nie będę więcej głosował... MAM DOOOOOOŚĆ!!!! Niech się Polacy
    udławią obiecankami Millera i dalej głosują na chciwych żłobu i Unii
    Europejskiej debili.
    (przepraszam nie wytrzymałem - pewnie pójdę na wybory, a nawet na pewno, bo
    któż ochroni Polskę jak nie mój mały pojedynczy głos?)