  • 1. Data: 2006-01-20 22:18:21
    Temat: Przejscie na ryczalt.
    Od: Jacław <j...@p...pl>

    Jest taka sytuacja:
    Dzialalnosc gospodarcza prowadzona indywidualnie, do tego dzialalnosc
    gospodarcza prowadzona w formie spolki cywilnej. Obydwie prowadza KPiR. Czy
    moge zmienic forme opodatkowania na ryczalt w dzialalnosci prowadzonej
    indywidualnie? (obrot tej dzialalnosci sie miesci w granicy 250 tys E)

    --
    TIA jaclaw

  • 2. Data: 2006-01-21 13:33:21
    Temat: Re: Przejscie na ryczalt.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Jan 2006, Jacław wrote:

> [...]
    > moge zmienic forme opodatkowania na ryczalt w dzialalnosci prowadzonej
    > indywidualnie? (obrot tej dzialalnosci sie miesci w granicy 250 tys E)

    Już nie. Termin minął 41 minut po tym jak wysłałeś posta...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-01-21 14:27:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Już nie. Termin minął 41 minut po tym jak wysłałeś posta...

    przeciez nie napisal ze chce tego dokonac w tym roku :-)

    P.

  • 4. Data: 2006-01-21 17:04:56
    Od: Jacław <j...@p...pl>

    > Już nie. Termin minął 41 minut po tym jak wysłałeś posta...

    Zakladajac ze mam jeszcze 1 dzien, czy moglbym to zrobic?

  • 5. Data: 2006-01-23 22:39:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Jan 2006, Jacław wrote:

    > Zakladajac ze mam jeszcze 1 dzien, czy moglbym to zrobic?

    Kilka dni temu, na moją uwagę na ten temat (w odniesieniu do
    artykułu bodaj w RP) jeden z grupowiczów zapodał cytat
    z ustawy o ryczałcie :) - zajrzyj do archiwum.
    Rzeczywiście jest wzmianka o *formie* prowadzenia.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)