  • 1. Data: 2006-01-20 12:02:31
    Temat: Ulga Remontow - co o tym myślicie?
    Od: "dinsley" <d...@...pl>

    http://podatki.pl/artykuly/12_38.htm

    czy taka interpretacja prawa przez Gdańską Izbę skarbową jest
    dopuszczalnapozdr. dinsley

  • 2. Data: 2006-01-21 13:29:24
    Temat: Re: Ulga Remontow - co o tym myślicie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Jan 2006, dinsley wrote:

    > http://podatki.pl/artykuly/12_38.htm
    >
    > czy taka interpretacja prawa przez Gdańską Izbę skarbową jest
    > dopuszczalna

    Napisali wyraźnie: "nie jest jednoznaczna".
    Interpretacja że ulga przysługuje na *mieszkanie* (a nie "lokal
    w budowie"...) jest dość często spotykana. Mam wątpliwości co
    znaczy "mieszkanie w stanie surowym" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)