  • Data: 2005-04-12 12:56:27
    Temat: Przejdzie taka siedziba firmy?
    Od: "Denis" <d...@...is> szukaj wiadomości tego autora

    Otwieram dzialalnosc gospodarcza, ale nie chce jej rejestrowac w domu, zeby
    kontrahenci nie mogli odwiedzac mnie o niepozadanych porach i dla zachowania
    minimum prywatnosci. Mam mozliwosc korzystania z hali magazynowej zakladu, w
    ktorym moj znajomy jest decydentem i udostepni mi ja za friko.
    Moja praca generalnie polegac bedzie w duzej czesci na podrozach, dokumenty
    beda raczej w domu, w magazynie mam zamiar trzymac niewielka ilosc towarow.
    Czy jesli podpisze z jego firma umowe o uzyczenie tej hali, to bede tam mogl
    zarejestrowac swoja dzialalnosc? Mysle o umowie typu "korzystanie z hali w
    zamian za jej pilnowanie". I czy nie zrodzi to jakichs zobowiazan
    podatkowo-bog-wie-jakich jednej lub drugiej strony?