  • 1. Data: 2009-10-05 20:06:15
    Temat: Przechowywanie paragonow
    Od: zlotawy <z...@g...com>

    Witam,
    w jaki sposob przechowujecie rolki paragonow z kasy fiskalnej?

    I drugie pytanie. Codziennie wykonuje raport dobowy, na koniec
    miesiaca raport miesieczny. Miesieczny wpisuje do KPIR. A czy musze
    przechowywac te codzienne dobowki? Czy wystarczy ze je wykonalem,
    odpisaly sie na drugiej rolce, w pamieci itd...

    Dzieki, pozdrawiam
    zlotawy

  • 2. Data: 2009-10-06 13:09:33
    Temat: Re: Przechowywanie paragonow
    Od: "Dariusz Domagala" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    Uzytkownik "zlotawy" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
    > Witam,
    > w jaki sposob przechowujecie rolki paragonow z kasy fiskalnej?

    Wez sobie kartonik i wrzucaj ... :)
    I tak po 3 m-cach nikt ich nie przeczyta bo wyblakna

> [...]
    > przechowywac te codzienne dobowki? Czy wystarczy ze je wykonalem,
    > odpisaly sie na drugiej rolce, w pamieci itd...

    Niestety, raporty dobowe musisz przechowywac

    Darek

  • 3. Data: 2009-10-06 13:49:25
    Od: "Createmodeon" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Dariusz Domagala" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl> napisał w
    wiadomości news:haffn4$c1o$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Niestety, raporty dobowe musisz przechowywac

    a jesli wyrzucilem? mam od wyslac przeprosiny do US?

    Dzieki, pozdrawiam
    zlotawy

  • 4. Data: 2009-10-07 07:29:09
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    > a jesli wyrzucilem? mam od wyslac przeprosiny do US?

    Nie musisz, poproszą Cię o to w momencie pierszej kontroli kasy/sprzedaży.
    To jest ewidencja sprzedaży i pomimo że można to wydrukować z kasy ponownie
    trzeba mieć to na 'papierku'

    Darek

  • 5. Data: 2009-10-07 10:17:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl> napisał w
    wiadomości news:hahg4p$4t6$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nie musisz, poproszą Cię o to w momencie pierszej kontroli kasy/sprzedaży.
    > To jest ewidencja sprzedaży i pomimo że można to wydrukować z kasy
    > ponownie
    > trzeba mieć to na 'papierku'

    I to jest wlasnie chore. Przeciez dokladnie to samo jest na rolkach z
    kopiami, ktre i tak trzeba przechowywac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-10-07 10:49:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Oct 2009, SDD wrote:

    > Użytkownik "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl> napisał

    > I to jest wlasnie chore. Przeciez dokladnie to samo jest na rolkach
    > z kopiami, ktre i tak trzeba przechowywac.

    To jest zabezpieczenie na wypadek awarii pamięci.
    Użytkownik kasy, nawet jakby chciał, nie ma fizycznej możliwości
    zrobienia backupu w innej postaci niż wydruk.

    Jeśli ustawodawca przewidział, że mogłyby się "psuć kasy" :P,
    to aż tak mnie zobowiązanie do przechowywania wydruków nie dziwi:
    a nuż ktoś by opracował tanią metodę traktowania kasy wiązką
    twardego gamma... ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2009-10-07 12:44:43
    Od: <s...@a...pl>

    > Nie musisz, poproszą Cię o to w momencie pierszej kontroli kasy/sprzedaży.
    > To jest ewidencja sprzedaży i pomimo że można to wydrukować z kasy ponownie
    > trzeba mieć to na 'papierku'

    Na jakiej kasie możesz *ponownie* wydrukować raport *dobowy* (o takim mowa)?

  • 8. Data: 2009-10-07 16:18:28
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Na jakiej kasie możesz *ponownie* wydrukować raport *dobowy* (o takim
    > mowa)?

    Na każdej -> raport okresowy/miesięczny.
    To przecież nic innego jak poszczegolne raporty dobowe - fakt, w nagłówku
    nie ma
    'RAPORT DOBOWY FISKALNY' ale zawiera wszystkie informacje ktore
    tam sie drukowały więc dla celow kontrolnych jest to możliwe do odtworzenia

  • 9. Data: 2009-10-07 17:06:10
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > 'RAPORT DOBOWY FISKALNY' ale zawiera wszystkie informacje ktore
    > tam sie drukowały więc dla celow kontrolnych jest to możliwe do odtworzenia

    Te same dane nie oznacza, że to ten sam dokument... Niestety.