eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiProwadzenie ewidencji przychodów na ryczałcie i związane z nim 3 pytania. › Prowadzenie ewidencji przychodów na ryczałcie i związane z nim 3 pytania.
  • Data: 2004-10-24 20:42:50
    Temat: Prowadzenie ewidencji przychodów na ryczałcie i związane z nim 3 pytania.
    Od: Jaco <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sytuacja: Ryczałt + VAT

    Pierwsze pytanie: Jak wpisać odsetki z konta bankowego (mbank),
    posiadam tylko wygenerowane elektronicznie potwierdzenie
    "Kapitalizacji odsetek", i teraz jak ja mam to do ewidencji wpisać,
    chodzi mi głównie o rubryke "nr dowodu księgowego", potwierdzenie to
    nie posiada żadnego nr, wiec jak mam to rozwiązać.!!!

    Drugie pytanie: czy ewidencję przychodów dla ryczałtu można prowadzić
    w arkuszu kalkulacyjnym zamiast ręcznie w książeczce za 3,5zł a
    poźniej drukować zestawienie przed 20 ns. miesiąca?.

    I ostatnie pytanie: zakładając że podatek we wrześniu wyszedł na
    minusie po odliczeniu składki zdrowotnej np: - 30zł, wiem że jeżeli w
    październiku wyszedł on już na plusie np: 100zł to zapłacę urzędowi
    mniej o w/w kwotę czyli 70zł za październik ale chodzi mi o kwestię
    formalną jak wpisać to do ewidencji
    a) wpisać że podatek wyniósł 100zł a zapłacić 70zł, nic nie wpisując
    do ewidencji
    b) wpisać do ewidencji że podatek został obniżony o nadpłate z
    poprzedniego miesiąca, czyli sumarum że wyniósł 70zł.

    Pozdrawiam. Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1