  • Data: 2006-02-06 12:07:40
    Temat: Proszę o pomoc
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Wiem,ze mogę zadzwonić do UM i zapytac dlaczego,ale przyznaję ze trochę sie
    boję....

    Otóż ojciec "dostał" -kupił od miasta działkę budowlaną w latach 70.Zbudował
    na niej dom.Zmarł ,więc dom przeszedł w drodze stwierdzenia nabycia spadku
    na dzieci i żonę.
    Ostatnio niestety przyszło mi do głowy,ze płace podatki za grunt ,bo
    działka wynosi ok 819 m2 rocznie ok 140 zł.a powinnam chyba płacić tez
    podatek za powierzchnię domu, ale takie rachunki z UM nie przychodzą ,a na
    fakturze wyszczególniony jest tylko grunt.o co chodzi, bo jestem młoda i nie
    bardzo wiem o co chodzi.
    Prosze pomóżcie,czy jakies formalności z naszej strony zostało
    niedopełnione???
    pozdrawiam
    Jola