  • 1. Data: 2005-01-19 20:52:12
    Temat: Proste PITanie
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    poniewaz rozpoczal sie sezon na pitu, pitu, a wyszlo tak, ze w tym
    roku to ja mialem nieoprocentowany kredyt u fiskusa, a nie na odwrot,
    wiec do konca kwietnia (znaczy 2 maja) musze ten kredyt zwrocic.
    i tu pytanie - czy jak wysle pit (37) powiedzmy jutro, to musze od
    razu w te pedy placic kaske wynikajacego z tego pita, czy tez moze
    spokojnie moge ja przelac 2 maja? pit mam w zasadzie gotowy do
    wyslania, tylko nie wiem wlasnie, czy moge to bezkarnie uczynic (chce
    uniknac stania w kolejce na poczcie w ostatnich dniach, stad chec
    wczesniejszego wyslania, ale niechec do wczesniejszej splaty kredytu
    :))

    pozdrawiam
    Gral

  • 2. Data: 2005-01-19 22:23:13
    Temat: Re: Proste PITanie
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

> [...]
    > uniknac stania w kolejce na poczcie w ostatnich dniach, stad chec
    > wczesniejszego wyslania, ale niechec do wczesniejszej splaty kredytu

    PIT mozesz wyslac juz teraz, podatek mozesz zaplacic do ostatniego dnia
    kwietnia 2005 r.

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 3. Data: 2005-01-20 08:00:43
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 1/19/2005 11:23 PM, Użytkownik Plissken napisał:

    > PIT mozesz wyslac juz teraz, podatek mozesz zaplacic do ostatniego dnia
    > kwietnia 2005 r.

    Piotr ma rację - spójrz w kalendarz :-)

    --
    gefragt